Восени минулого року набув чинності наказ Державного агентства з питань електронного урядування України «Про затвердження вимог до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади». Це дає змогу розпочати процес переходу документообігу в держустановах на європейський стандарт ETSI EN 319 162 ASiC (Associated Signature Containers) Baseline Profile.

Таким чином, електронний документ нового формату може містити як безпосередньо текст документів, так і електронні підписи всіх відомств і установ, що брали участь у його створенні.

Навіщо потрібен стандарт ASiC

Втілення нового формату дасть змогу:

✔️ Вести Державний електронний архів, куди електронні документи потраплятимуть на довгострокове зберігання

✔️ Погоджувати проекти нормативно-правових актів у електронній формі

✔️Укладати та підписувати договори в електронній формі

✔️ Розширити транскордонну взаємодію та відмовитись від паперових документів при взаємодії з європейськими партнерами завдяки застосуванню стандарту, що використовується в Європі.

Затвердження цих вимог зобов’язує розробників ПЗ держорганів адаптувати системи електронного документообігу до нових форматів. Адже таким чином визначено шлях, яким надалі розвиватиметься цей напрямок в Україні.

Слідкуйте
за нашими новинами
та заходами
Підписатися