Система електронного документообігу Megapolis.DocNet

Megapolis.DocNet – це універсальне рішення, яке дозволяє організувати електронний документообіг для компаній різного розміру та типу бізнесу.
Програмне рішення Megapolis.DocNet — це система ECM (Enterprise Content Management). Він підтримує весь життєвий цикл управління документами та допомагає автоматизувати бізнес-процеси.
Програмне рішення Megapolis.DocNet — це система ECM (Enterprise Content Management). Він підтримує весь життєвий цикл управління документами та допомагає автоматизувати бізнес-процеси.

Основна мета впровадження Megapolis.DocNet – підвищити прозорість та ефективність роботи компанії. Система охоплює всі етапи життя документів – від підготовки проектів документів до організації зберігання документів (функції захищеного електронного архіву та цифрового підпису).
Гнучкий інструмент для оптимізації бізнес-процесів
- Підготовка, узгодження та реєстрація документів;
- Моніторинг і контроль виконання завдань;
- Повідомлення та нагадування;
- Робота з документами в офлайн-менеджері;
- Мобільний додаток;
- Автоматизація бізнес-процесів;
- Управління договорами і довіреностями;
- Автоматизація процесів обробки звернень громадян;
- Конструктор звітів та аналітика;
- Гнучкий пошук;
- Електронний архів;
- Експедиція документів;
- Ведення організаційної структури та штатного розкладу.

Що дає бізнесу впровадження запропонованого рішення?
- Якісно новий рівень автоматизації управлінського документообігу, підвищення прозорості процесів розробки і обробки документів з можливістю контролю їх виконання на будь-якому етапі;
- Значне зменшення термінів підготовки та виконання документів, зменшення кількості втрачених документів.
- Уніфікація документів організації;
- Створення і автоматична підтримка бази нормативних і розпорядчих документів;
- Забезпечення високого рівня надійності і продуктивності;
- Можливість інтеграції з іншими рішеннями, що формують єдине інформаційне середовище організації.
- Скорочення витрат на апаратно-технічне забезпечення при збільшенні кількості користувачів або обсягу документів;
- Накопичення корпоративних знань, забезпечення швидкого навчання і взаємозамінності співробітників;
- Підвищення безпеки корпоративної інформації.
Виключно сучасні технології
- Висока продуктивність. Можливість одночасної роботи тисяч користувачів;
- Сучасний зручний інтерфейс;
- Набір готових інструментів для вирішення типових задач;
- Повноцінна робота через Інтернет браузер;
- Мобільний додаток для керівників і менеджерів компаній;
- Централізоване зберігання документів в необмеженій кількості;
- Відкритий код і API для швидкої інтеграції з іншими системами;
- Підтримка хмарних технологій.
- Захист інформації, шифрування даних, інтеграція з Blockchain;
- Підвищення швидкості обробки документів;
- Зменшення кількості рутинних операцій, в тому числі пов'язаних з пошуком необхідного документа;
- Рішення проблеми координації діяльності співробітників і підрозділів;
- Своєчасне і об'єктивне інформування керівництва про стан документів і хід їх опрацювання;
- Можливість роботи користувачів в ОС Linux, LibreOffice, OnlyOffice і з вбудованим редактором — коштовні ліцензії не потрібні.






Додаткові можливості
- Повнофункціональний web-клієнт;
- Сканування і розпізнавання документів;
- QR-код та штрих-кодування документів;
- Підтримка OnlyOffice, LibreOffice, MS Office, вбудований генератор шаблонів;
- Підтримка СУБД: MSSQL, Oracle, PostgreSQL, MySQL;
- Підтримка ОС Linux / Unix; Microsoft.
- Підтримка використання українського підпису АЦСК та RSA;
- Автоматизація роботи територіально-розподіленої структури;
- Забезпечення високого ступеня безпеки і захисту інформації;
- Власний центр обміну документами (інтеграція з СЕВ ОВВ);
- Вбудоване сховище документів;
- Візуальний конструктор бізнес-процесів на базі Camunda BPM.